سکو عاشقی

شعر جاودانه

سکو عاشقی

شعر جاودانه

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک

چ
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
شم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود
شب تهی از مهتاب
شب تهی از اختر
ابر خاکستری بی باران پوشانده
آسمان را یکسر
ابر خاکستری بی باران دلگیر است 
و سکوت تو پس پرده ی خاکستری سرد کدورت افسوس سخت دلگیرتر است 
شوق بازآمدن سوی توام هست 
اما 
تلخی سرد کدورت در تو 
پای پوینده ی راهم بسته
ابر خاکستری بی باران 
راه بر مرغ نگاهم بسته 
وای ، باران 
باران ؛
شیشه ی پنجره را باران شست 
 از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟


حمید مصدق:قصیده آبی،خاکستری،سیاه


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com

شوق بازآمدن سوی توام هست
شوق باز آمدن سوی تو...
شوق باز آمدن...
شوق....
....

س م ح پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://gitare.blogsky.com/

شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد